sobota, 10 października 2015

Sweater weather

Cześć,
właśnie wróciłam ze studiów, tak więc pierwszy dzień mam już za sobą i jeszcze aż tak bardzo się nie zniechęciłam! Postanowiłyśmy wyjść szybko na zdjęcia z Magda, żeby pokazać Wam super ciuszki z Montenapoleone, kolejna dostawa i kolejne perełki, w których się zakochałyśmy od razu.
Za oknem już niestety pogoda nie jest tak przyjemna, jak podczas zdjęć z ostatnich postów, ale mimo to dałyśmy radę.
Jesień zawitała do nas na dobre, więc czas najwyższy zaopatrzyć się w grube, ciepłe swetry. A te, które mamy na sobie oraz wszystkie inne ubrania pochodzą z najnowszej kolekcji dostępnej Monte!
Dziś ja w zupełnie innym wydaniu, taka sukienka w połączeniu z grubym swetrem i butami na wyższym obcasie to u mnie rzadkość. Ale ten outfit spodobał mi się tak bardzo, że zastanawiam się, czy nie wprowadzić małych zmian w mojej szafie. Magda natomiast pokazała znów w 100% swój styl, czyli gruby sweter w połaczeniu z T-shirtem, jeansy z dziurami i buty na obcasie z frędzlami. Już niedługo pokażemy Wam co jeszcze można znaleźć w naszym ulubionym butiku a więcej zdjęć znajdziecie po kliknięciu w nazwe sklepu. Zapomniałabym wspomnieć o torebce, tym razem jest to model MIMI bag w kolorze burgundu, czyli tak bardzo modnym w tym sezonie!
Zostawiamy Was ze zdjęciami i do zobaczenia już niedługo.
Chciałyśmy Wam też podziękować za ponad tysiąc wyświetleń, jest nam baardzo miło, nawet się tego nie spodziewałyśmy, postaramy się, aby nasz blog był jeszcze w lepszy!
















A na koniec nasza ulubiona rzecz, najpiekniejsza sukienka jaką widziałam. Aż żałuję, że nie czeka mnie żadna impreza, na którą mogłabym ją ubrać..





XXX





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz