niedziela, 4 października 2015

My sunny Sunday!

Teraz czas na przedstawienie siebie... 

Na co dzień preferuję styl sportowy, dlatego w mojej szafie częściej znajdują się bluzy, szerokie bluzki i kicksy niż spódniczki, szpilki i koszule. Sukienka dziś okazała się strzałem w dziesiątkę. Przeglądałam setki stron z sukienkami, które pasowałyby zarówno do bardziej eleganckich butów jak i sportowych, ta przypasowała mi idealnie. Golf, którego zawsze byłam przeciwniczką nagle mnie w sobie rozkochał! 
Dlatego jestem wdzięczna butikowi Montenapoleone za skrócenie mojej listy MUST HAVE na ten sezon. Najlepiej czuję się w kicksach, dlatego nie dziwi Was pewnie wybór butów, są to aktualnie najwygodniejsze buty jakie miałam (chociaż mówię tak o każdych nowych butach). Na niedzielny spacer i pościg za tramwajami sprawdziły się idealnie! Torebkę zamieniłam na Cooper Chain Bag by Paulina Schaedel, idealnie jeśli nie chcemy się męczyć z opadającą z ramion torebką. Napisałabym, że jest to mój faworyt, jednak każda zkolekcji Pauliny Schaedel jest moją ulubioną i pozostanę  im wierna, co zobaczycie w kolejnych naszych postach. Pomimo słońca, które nie opuszczało nas przez cały dzień, wieczory są już chłodne, więc bez kurtki się nie obejdzie. Dzisiaj wybrałam bomber jacket z sieciówki H&M, bez której nie wyobrażam sobie jesiennych wyjść.










No to pierwszy wpis już za mną:) to prawda, że najgorzej mówić o sobie dlatego chyba zostawie to mojej siostrze, która w następnym wpisie przedstawi mnie swoimi oczami. Magda, co Ty na to? :)

Miłych snów i duużo energii na cały tydzień! 








4 komentarze:

  1. też nie jestem zwolenniczką golfów ale sukienka wygląda świetnie - kolor i krój jest obłędny! ;)
    powodzenia w dalszym blogowaniu !

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się a do tego wszystkiego baardzo wygodna! Dziękujemy bardzo :*

      Usuń
  2. Świetny blog! Sukienka wygląda pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo za tak miłe słowa! :* Zapraszamy do zaglądania cześciej

      Usuń