niedziela, 4 października 2015

Zaczynamy!

HEJ,
podobno początki bywają najtrudniejsze, zawsze uważałam, że nie może być aż tak źle. Do dzisiaj.. Naprawdę trudno jest napisać i nie popełnić żadnej gafy, w końcu może ktoś kiedyś przeczyta naszego pierwszego posta. Mam nadzieję, że z każdym kolejnym wpisem będzie już tylko lepiej!
A moje myślenie jest od dzisiaj tylko POZYTYWNE!
Na początku chciałam nas pokrótce przedstawić.




Oto Magda, najlepsza siostra!




A to ja, Kasia. 

Po co nam blog? Chcemy mieć pamiątkę, jedno miejsce, w którym będą zawarte nasze przemyślenia, stylizacje, poprzedzone godzinnym klękaniem przed szafą w celu wybrania tego jednego, idealnego stroju, co bywa męczące, pewnie wiele z was się już o tym przekonało 
W każdym poście postaramy się napisać coś o nas, czym się interesujemy, co robimy w życiu, jakie są nasze pasje, inspiracje, ulubione kosmetyki i wszystko, o czym można tylko napisać!
Zostawiam Wam jeszcze kilka zdjęć w formie kolażu,więcej już niedługo!





Do zobaczenia już niedługo!
Miłej niedzieli i duuużo wypoczynku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz