wtorek, 6 października 2015

Jeans&White

Cześć,
korzystam z ostatnich chwil wolnego. Od jutra zaczynam pracę, z czego wbrew pozorom bardzo się cieszę, jestem tylko ciekawa jak będzie :) Wczoraj udało mi się namówić Magdę na baardzo szybkie zdjęcia i spacer a raczej przejazd samochodem, ale w Poznaniu nawet stanie w korkachwydaje się fajnie (do czasu) i nie zamierzam narzekać! 
Szybko robię kawę i już pokazuje nasze wczorajsze minimalistyczne stylizacje!
Razem postawiłyśmy na zestawienie białego koloru z jeansem, jednak każda z nas zrobiła to w inny sposób. Magda wybrała długą spódnicę z wytłaczanym wzorem z letniej kolekcji H&M, do tego prosta jensowa koszula z sieciówki ZARA i szpilki- można powiedzieć, że to jej znak rozpoznawczy, zawsze jej tego zazdrościłam! Ja wyglądam zdecydowanie inaczej niż w poprzednim poście, ale pomimo wyższych butów chciałam, żeby nadal całość nawiązywała do sportowego/ulicznego stylu. Główną rolę odgrywaja boyfriendy , których przeciwnikiem jest mój tata, sami pewnie domyślacie się dlaczego. Ale dla mnie to  jedne z najwygodniejszych spodni jakie mam! Takie cudo znów znalazłam w Montenapoleone (można tam dostać perełki!) Ukrzekły mnie krojem, są wyjątkowo obcisłe w porównaniu do boyfriendów, które przymierzałam w sieciówkach. Do tego najzwyklejszy T-shirt, strasznie ciężko ostatnio jest znaleźć gładkie bluzki, które przetrwaja więcej 
niż 2 prania. Ta z Cubusa sprawdza się do tej pory najlepiej! Dodałam koszulę w kratę i oczywiście torebkę Pauliny Schaedel, to już u mnie codzienność. Troche ich  mam, ale już zastanawiam się nad kupnem nerki albo Barocco do kolekcji. Jeśli kupicie swoją pierwsza torebkę od PS, to uwierzcie mi, to nie będzie Wasza ostatnia, one uzależniają. Ja wybrałam model LILI bag w kolorze pudrowego różu (po kliknięciu w model przeniesie Was do internetowego sklepu)













Tak wyglądał nasz wczorajszy dzień. Pokazałyśmy czym się różnimy. Jak widać mamy odmienny styl, ale czasami zaglądam do szafy Magdy i ubieram się w długie spódnice i szpilki, dlatego na pewno jeszcze zobaczycie mnie w wydaniu eleganckim :) Dziś o 17.00 inauguracja, postaramy się zrobić zdjęcia, ale przed tym spędzimy zapewne parę godzin przed szafą, bo w końcu nie mamy nigdy w co się ubrać, czyli problem każdej dziewczyny..

W następnym poście pokażemy Wam najlepsze kosmetyki, które znajdziecie w aptece i nie tylko. A także kilka porad, które nam ułatwiły życie! Tym wszystkim zajmie się Magda, czyli Nasza blogowa farmaceutka. Sama jestem pod wrażeniem jej wiedzy, jeśli chodzi o pięlegnacje skóry i włosów, dlatego warto poczekać! Poniżej zdjęcie części kosmetyków, które możemy polecić, ale to nie wszystko, większa cześć niedługo do nas zawita! Do zobaczenia, trzymajcie kciuki za moją jutrzejszą prace!






XXX



4 komentarze:

  1. Bardziej przemawia do mnie Twój outfit, ale Magda wygląda super! Mój tata też jest przeciwnikiem takich spodni -.- Gdzie zaczynasz pracować?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, takie spodnie mają niewiele zwolenników. Mój tata się śmieje, że mam je zakładać, kiedy mnie nie widzi haha. Bardzo się ciesze, dziękujemy za opinie! W jednej z sieciówek w Poznaniu, na pewno niedługo dam znać na blogu. Pozdrawiamy!

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się wasz blog. Do mnie też bardziej przemawia Twój styl, Kasiu. Fajnie, że można u was znaleźć także porady kosmetyczne. Chcemy więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie to, przedstawiamy dwa zupełnie inne style i dlatego każdy znajdzie coś dla siebie. Bardzo dziękuje za miłe słowa, na pewno będzie ich zdecydowanie więcej, już mamy pare pomysłów! Buziaki!

      Usuń